Przewiń do zawartości
Łukasz Miller – Strategie komunikacji marketingowych
Blog o marketing automation i metodach marketingowych
Łukasz Miller - Strategie komunikacji marketingowychŁukasz Miller - Strategie komunikacji marketingowych
  • O mnie
  • Blog
  • Kontakt
  • O mnie
  • Blog
  • Kontakt

Blog

Jesteś tutaj:
  1. Strona główna
  2. Blog
Pokaż wszystkieE-mail MarketingeCommerceKonferencjeLead GenerationMarketingMarketing AutomationPrawoRefleksjeSocial Mediastudia-podyplomowe
Sortuj po dacieSortuj po nazwie
MalejącoRosnąco
lis242020
Marketing Co to jest customer expirence

Czego uczy przedsiębiorców japońska ryba?

Marketing24 listopada, 2020Zostaw komentarz

Innowacja, idea, nowość i łapanie wyróżników to jedna z głównych strategii współczesnego działania w świecie internetowej sprzedaży. Często prowadzi to do ściany, która dla wielu wydaje się nie do przebicia.…

Czytaj więcej
paź122020
Lead Generation blędy na landing page

3 błędy zmniejszające konwersję landing page

Lead Generation12 października, 2020Zostaw komentarz

Grzechem pierworodnym budowy landing page jest zwracanie uwagi tylko i wyłącznie na aspekt graficzny czy też wizualny. W ten sposób jedyne kryterium oceny użyteczności landing page jest „ładny” lub „brzydki”.…

Czytaj więcej
wrz72020
studia-podyplomowe

Wprowadzenie do digital marketingu

studia-podyplomowe7 września, 2020Zostaw komentarz

W Wyższej Szkole Bankowej w Chorzowie, od tego roku uruchomione zostały studia podyplomowe Praktyczny Marketing Internetowy. Digital marketing przedstawiamy w sposób praktyczny, dający nie tylko potężny zasób wiedzy, ale przede…

Czytaj więcej
lip162020
Lead Generation błędy landing page

Podstawowe błędy przy projektowaniu landing page, cz. 4

Lead Generation16 lipca, 2020Zostaw komentarz

Część 4: Klient wie co ma zrobić Ale co ja mam zrobić? Tak czasami myślą klienci, którzy zamiast mieć czytelny landing page, widzą niekończący się zwój zachwytów, ochów i achów.…

Czytaj więcej
lip72020
Lead Generation błędy landing page

Podstawowe błędy przy projektowaniu landing page, cz. 3

Lead Generation7 lipca, 2020Zostaw komentarz

Część 3: Klienci są sceptyczni Podstawowym pytaniem podprogowym, jakie zadają sobie nasi potencjalni klienci brzmi: Dlaczego miałbym ci ufać? Transakcje internetowe może są i młode w swojej popularności, ale rządzą…

Czytaj więcej
cze122020
Lead Generation

Podstawowe błędy przy projektowaniu landing page, cz. 2

Lead Generation12 czerwca, 2020Zostaw komentarz

Część 2: Jak możesz pomóc swoim klientom? To może wydawać się oczywiste, ale często się o tym zapomina w projektowaniu landing page. Klienci nie mają życiowego celu kupowania bez opamiętania,…

Czytaj więcej
cze22020
Lead Generation

Podstawowe błędy przy projektowaniu landing page, cz. 1

Lead Generation2 czerwca, 20202komentarze

Aby dobrze zaprojektować komunikację w oparciu o działania lead generation, należy tak projektować kampanie, mailing czy landing page, aby były one czytelne ze strony odbiorcy a nie nadawcy, czyli marki.…

Czytaj więcej
maj62020
Lead Generation

Najczęstsze błędy przy projektowaniu landing page

Lead Generation6 maja, 2020Zostaw komentarz

Projektując landing page, zawsze należy mieć na uwadze, że z projektowaniem wiąże się często testowanie. Testuje się kreacje w social media, mailing, ale także strony typu landing page. Wszystko po…

Czytaj więcej
kw.142020
Marketing

3 lekcje z marketingu komunikacji

Marketing14 kwietnia, 2020Zostaw komentarz

Lekcja 1 – Co myślisz, a co wiesz o klientach Projektując naszą komunikację, musimy pamiętać o dwóch grupach odbiorców: Ci, którzy już nas znają bądź kojarzą, ponieważ od pewnego czasu…

Czytaj więcej
mar32020
Lead Generation

Jak projektować zaufane landing page?

Lead Generation3 marca, 2020Zostaw komentarz

Bez względu na to co sprzedajemy, w jakim segmencie i jakim kanałem się promujemy, jesteśmy ograniczeni jednym prawem: uwagi usera. Możemy wydać budżety na promocje, na copy i kreację, ale…

Czytaj więcej
lut182020
Social Media

5 przykładów konwertujących treści w social media

Social Media18 lutego, 2020Zostaw komentarz

Wszystkie harmonogramy, strategie social media, cele i oczekiwania tak przedsiębiorców jak i marketerów wiążą się z jednym: tworzenie treści angażujących. Niezależnie od tego, o jakiej działalności mówimy, w jakiej branży…

Czytaj więcej
sty122020
Marketing

Jak content marketing może oszczędzać pieniądze w firmie?

Marketing12 stycznia, 2020Zostaw komentarz

SEO kolarzy się z pozycjonowaniem, a jedyną metryką dla mniej doświadczonych jest kwestia bycia TOP10, bo nikt nie wchodzi na stronę drugą w wyszukiwarce. Często sprzedaje się SEO jako usługę…

Czytaj więcej
gru52019
Social Media

Instagram Stories dla przedsiębiorców

Social Media5 grudnia, 2019Zostaw komentarz

Format ‘stories’ na stałe wpisał się w social media. Zaczęło się od SnapChat’a, ale dziś jest w Facebook, YouTube czy Instagram. Już sam fakt, że jest tak dużo tego, nie…

Czytaj więcej
gru42019
Marketing

15 (przypadkowych) błędnych kompilacji marketingowych [EN]

Marketing4 grudnia, 2019Zostaw komentarz

Błędy marketingowe są dwojakiego typu. Pierwsze to te, kiedy marketer coś zawali, coś nie dopatrzy i jakoś tak wyjdzie… niezręcznie. Drugi tym, to kreacja, która jest ok, ale pojawia się…

Czytaj więcej
lis72019
Marketing

15 błędnych komunikatów marketingowych

Marketing7 listopada, 2019Zostaw komentarz

Projektując reklamę, czy to na etapie copy czy kreacji, często marketerzy, chcą przekazać pewną wiadomość do konsumentów. Chcą przedstawić markę w odpowiednim świetle oraz zachęcić odbiorców do określonego działania, najczęściej…

Czytaj więcej
lis52019
Social Media

Ile razy wyświetlać reklamę na Facebook?

Social Media5 listopada, 2019Zostaw komentarz

Jednym z najważniejszych wskaźników w menedżerze reklam na Facebooku jest częstotliwość wyświetlania reklam. Ta metryka pokazuje ile razy dana reklama została zobaczona przez unikalnego użytkownika.  Oznacza to, że jesteśmy w…

Czytaj więcej
paź242019
Social Media

Co mierzyć w kampaniach social media?

Social Media24 października, 2019Zostaw komentarz

COVID-19 wymusić na wielu firmach, aby poważniej potraktować swoją obecność w social media. Facebook, być może lekceważony, okazuje się pełnowartościowym kanałem komunikacji. Prowadzenie kampanii, prowadzenie korespondencje za pomocą Messengera, harmonogramy…

Czytaj więcej
wrz42019
eCommerce

7 pomysłów na content marketing w e-commerce

eCommerce4 września, 2019Zostaw komentarz

Content marketing to od lat sprawdzony sposób sprowadzenie wartościowego ruchu na naszą stronę. Przy tym budujemy świadomości marki, zdobywamy lojalność odbiorców i osiagamy przewagi konkurencyjną. Większość firm e-commerce rozumie teraz…

Czytaj więcej
sie42019
Social Media

Jak marki korzystają z Twittera, by komunikować się z odbiorcami?

Social Media4 sierpnia, 2019Zostaw komentarz

Praktycznie wszystkie duże marki już są na Twitterze, są tam bardzo aktywni – i nie bez powodu. To prawda, że potęga Twittera leży w języku angielskim, ale odcinanie się od…

Czytaj więcej
lip132019
Social Media

10 porad marketingu na Facebooku, dla małej firmy

Social Media13 lipca, 2019Zostaw komentarz

Facebook i możliwości marketingowe jakie są, całkowicie zrewolucjonizowały sposób, w jaki małe firmy mogą reklamować swoje towary i usługi. Ta platforma i ten kanał komunikacji pozwala dotrzeć do setek tysięcy…

Czytaj więcej
cze32019
Social Media

Jak znaleźć grupę odbiorców na Facebook?

Social Media3 czerwca, 2019Zostaw komentarz

W managerze reklam jest co najmniej kilka narzędzi by nie tylko określić grupę odbiorców, ale przede wszystkim zrozumieć ich i do nich skutecznie dotrzeć. A to wszystko po to, by…

Czytaj więcej
maj132019
Social Media

Dlaczego inwestować w płatne kampanie na Facebooku?

Social Media13 maja, 2019Zostaw komentarz

Facebook już dawno przestał być tylko portalem social media. Stał się codziennością dla ludzi, którzy używają go w życiu prywatnym i zawodowym. W skali globalnej na tym portalu jest więcej…

Czytaj więcej
kw.292019
Social Media

Jak wybrać najlepszą platformę mediów społecznościowych dla swojego biznesu?

Social Media29 kwietnia, 2019Zostaw komentarz

Kiedy chcesz zacząć promować swój biznes, produkty lub treści w mediach społecznościowych, ważne jest, aby na początku dokładnie rozważyć, z których platform social media chcesz korzystać. Nie da się korzystać…

Czytaj więcej
mar52019
Lead Generation

10 sposobów, aby Twoje Lead Generation było skuteczniejsze

Lead Generation5 marca, 2019Zostaw komentarz

Dane są dziś szeroko dostępne i używane we wszystkich dziedzinach marketingu i sprzedaży . Wyzwaniem nie jest ich posiadanie, ale kluczem do sukcesu jest analiza i odpowiednia ich interpretacja, by…

Czytaj więcej
lut22019
E-mail Marketing

Do czego potrzebny jest firmie newsletter?

E-mail Marketing2 lutego, 2019Zostaw komentarz

Newslettery są dziś uważane za narzędzia archaiczne i kojarzone przede wszystkim ze spamem. W powszechnej opinii, jeśli mają zastosowanie, to tylko w dużych e-commerc’ach i kojarzone są jedynie ze sprzedażą.…

Czytaj więcej
sty42019
Lead Generation

9 ważnych rzeczy przy projektowaniu landing page

Lead Generation4 stycznia, 2019Zostaw komentarz

Skuteczny landing page jest podstawą udanego marketingu online. Twoja oferta może być świetna, a reklamy PPC mogą być zoptymalizowane i perfekcyjne, ale bez dobrego landing page, Twoja firma jest narażona…

Czytaj więcej
gru162018
Marketing

Marketing lokalny – podstawy

Marketing16 grudnia, 2018Zostaw komentarz

Marketing – szczególnie w sferze Internetu – jest rozmową z klientem, tworzeniem więzi (nie jednokrotnie emocjonalnej, opartej na konkretnych wartościach), i choć brzmi to dość patetycznie, to jednak trendy w…

Czytaj więcej
lis22018
Marketing Automation

7 kroków optymalizacji kampanii marketing automation

Marketing Automation2 listopada, 2018Zostaw komentarz

Automatyzacja marketingu jest dla wielu firm zmianą w działaniu, ale na pewno może wydawać się trudnym zadaniem. Budowanie skutecznej strategii automatyzacji marketingu wymaga dogłębnego zrozumienia grupy docelowej, produktu i podróży…

Czytaj więcej
paź72018
Social Media

Kryzysy w komunikacji social media

Social Media7 października, 2018Zostaw komentarz

Prowadząc komunikację w social media, należy pamiętać, że nie administrujemy słupem ogłoszeniowym, tylko prowadzimy platformę do komunikacji z konsumentami, więc kryzysy i problemy są wpisane w DNA naszego biznesu. Warto…

Czytaj więcej
wrz42018
Social Media

Shadowban na Instagramie? Ograniczenia o których powinieneś wiedzieć!

Social Media4 września, 2018Zostaw komentarz

Instagram dziś ma ten sam problem co Facebook 10 lat temu: uważa się, że Instagram nie sprzedaje, a jego główny content opiera się na codziennej publikacji zachodów i wschodów słońca,…

Czytaj więcej
sie242018
Marketing

7 lekcji marketingu od polityków

Marketing24 sierpnia, 2018Zostaw komentarz

Marketing polityczny to słowo bomba. Wynika z dwóch rzeczy. Po pierwsze z polityką, co w wieli budzi wręcz wstręt, po drugie to słowo marketing, więc w powszechnym mniemaniu: kłamstwo, manipulacja,…

Czytaj więcej
lip102018
Marketing Automation

Marketing automation, czyli po co mi e-mail, jeśli nie mam numeru telefonu?

Marketing Automation10 lipca, 2018Zostaw komentarz

Czy można z powodzeniem przeprowadzić proces sprzedaży, jeśli ma się tylko adres e-mail? W dzisiejszych czasach jest to coraz prostsze. Trzeba tylko zrozumieć, czego chcą nasi klienci, aby komunikować się…

Czytaj więcej
cze62018
Lead Generation

Kiedy jest (tak naprawdę) Lead Generation?

Lead Generation6 czerwca, 2018Zostaw komentarz

Każda firma, aby przetrwać, musi sprzedawać. Jednak prawda jest taka, że czasy się zmieniają, a co za tym idzie – inne jest też pojęcie sprzedaży. Choć fundamentalne zasady pozostają identyczne,…

Czytaj więcej
maj12018
Marketing

Jak i kiedy używać kodów QR?

Marketing1 maja, 2018Zostaw komentarz

Przede wszystkim, trzeba się wytłumaczyć. Mają dostęp do blisko 5 500 różnego rodzaju marketingowej narzędzi, pisanie o QR kodach wygląda jak pisanie o potencjale kodów kreskowych. Cóż, coś w tym…

Czytaj więcej
kw.112018
Social Media

Zwiększenie konwersji z ruchu organicznego (w social media)

Social Media11 kwietnia, 2018Zostaw komentarz

Social Media, które jest dobrze prowadzone i wykorzystywane (pod kątem narzędzi) jest świetnym źródłem ruchu tak na naszego firmowego bloga jak i bezpośrednio do naszego e-commerce. Niestety cały czas marketerzy…

Czytaj więcej
mar302018
MarketingSocial Media

Messenger na Word Press

Marketing, Social Media30 marca, 2018Zostaw komentarz

Dwie rzeczy. Po pierwsze Messenger na własnej stronie to i moda i konieczność, więc trzeba go mieć, a po drugie, dzisiejsza technika i ilość informacji wymaga, abyśmy wszystko optymalizowali, dlatego…

Czytaj więcej
mar172018
Social Media

Zakazane hashtagi na Instagram

Social Media17 marca, 2018Zostaw komentarz

Działania na Instagram opierają się na dwóch rzeczach: 1/ pięknych i angażujących treści (czy to grafik, video czy nowego i rozwijanego formatu stories) oraz 2/ używania odpowiednich hashtagów. Bez hashtagów…

Czytaj więcej
paź302017
Marketing Automation

Jak nie zmarnować potencjału marketing automation? | Bitspiration 2017

Marketing Automation30 października, 2017Zostaw komentarz
Czytaj więcej
paź92017
Lead Generation

4 elementy Lead Generation

Lead Generation9 października, 2017Zostaw komentarz

Lead generation często dzieli się na dwa etapy: działania wewnętrzne i zewnętrzne. Działania zewnętrzne to np. kampania adwords, działania SEO, kampania na Facebooku. To wszystko ma na celu ściągniecie ruchu…

Czytaj więcej
paź62017
Lead Generation

Formularz w Lead Generation

Lead Generation6 października, 2017Zostaw komentarz

Firma, aby przetrwać musi sprzedawać. Sprzedaż można prowadzić na własnej bazie, ale nawet ci, co mają kilka milionowe bazy, muszą działać w kierunku lead generation. Skoro robią to najwięksi, to…

Czytaj więcej
wrz182017
Konferencje

Cyfrowy Tydzień – Rybnik, 19.09.2017

Konferencje18 września, 2017Zostaw komentarz

E-mail marketing to podstawowe narzędzie do komunikacji. Niestety po tylu epokach w Internecie, wiele narzędzi ma lepszy marketing i więcej szumu niż stary, ale jak najbardziej nadal mega skuteczny e-mail…

Czytaj więcej
wrz52017
E-mail Marketing

5 wartości twojego maila

E-mail Marketing5 września, 2017Zostaw komentarz

Dlaczego nie akcentujemy maila? Każdy ma swojego maila, nawet kilka, ale chyba nie traktujemy pewnych wiadomości poważnie w naszej organizacji i komunikacji. Współczesny polski 40-50 letni przedsiębiorca, to – generalnie…

Czytaj więcej
sie302017
E-mail Marketing

Mail transakcyjny czyli jaki mailing sprzedaje?

E-mail Marketing30 sierpnia, 2017Zostaw komentarz

Osobiście uważam, że każdy, który jest dobrze zaprojektowany. Brzmi banalnie, ale w e-commerce w dzisiejszej dobie trzeba mieć praktycznie wszystko przemyślane i zaplanowane. Najwięksi wymiatacze, mają nawet zaplanowane błędy i…

Czytaj więcej
sie262017
Konferencje

Konferencja HOME and FOOD, 07/09/2017, Warszawa

Konferencje26 sierpnia, 2017Zostaw komentarz

Dziś krótko. Zapraszam na konferencję HOME&FOOD w Warszawie. Będę miał kilkanaście minut, podczas których opowiem o komunikacji omnichannel w branży spożywczej. Jest to dla mnie wyzwanie pod kilkoma względami. Przede…

Czytaj więcej
sie232017
Prawo

RODO sRODO, ale swoje trzeba wiedzieć

Prawo23 sierpnia, 2017Zostaw komentarz

To nie jest kolejny wpis tłumaczący czym jest RODO – milion stron już to w polskim guglu tłumaczy, więc ja nie będę. A co! A tak serio, to z RODO…

Czytaj więcej
sie12017
Lead Generation

Lead Generation, czyli jak szukać klientów

Lead Generation1 sierpnia, 2017Zostaw komentarz

Lead Generation, to inaczej generowanie leadów sprzedażowych, czyli budowanie bazy prospektów, danych osób zainteresowanych naszymi produktami bądź usługami. W sumie nic nowego nie napisałem i nie o to chodzi, by…

Czytaj więcej
lip242017
E-mail Marketing

Podstawowe pojęcia w e-mail marketingu

E-mail Marketing24 lipca, 2017Zostaw komentarz

Wysyłając regularne newslettery, bądź realizując kampanię reklamową, używamy pewnych terminów i podstawowych pojęć w e-mail marketingu, które pokazują nam jaka jest skuteczność naszych działań. Dodatkowo, zlecając e-mail marketing do baz…

Czytaj więcej
lip212017
Refleksje

11 różnic między B2B a B2C

Refleksje21 lipca, 2017Zostaw komentarz

Zanim omówimy 11 różnic między B2B a B2C, zwróćmy uwagę na podstawowy fakt. Działania tak marketingowe jak i sprzedażowe sprowadzają się do dwóch typów. Pierwszy to B2C, czyli po polsku…

Czytaj więcej
cze32017
Refleksje

Na początku był chaos, czyli problemy początkującego e-marketingowca

Refleksje3 czerwca, 2017Zostaw komentarz

Zawód ten zawsze borykał się z problemem udowodnienia swojej efektywności w firmie. Zawsze trzeba udowadniać i pokazywać owoce swojej pracy, wymyślać, tworzyć, inspirować się, przekonywać do słuszności inwestycji w kampanię.…

Czytaj więcej
Wczytaj więcej
To ja!
Zajmuję się Inbound Marketingiem. Doradzam, szkolę, wdrażam, piszę i dzielę się wiedzą, bo wierzę w #sharingeconomy.

Jeśli masz jakieś pytania, bądź borykasz się z tematyką lead generation, lead nurturing lub nie wiesz jak zoptymalizować swój marketing - napisz.
  • Email
    box@lukaszmiller.pl

Znajdź nas na:

FacebookLinkedin
Skontaktuj się ze mną!

 

Wyślij

© Łukasz Miller 2020. All Rights Reserved.

Website by Kamil Mark. Hostowane przez thecamels.org.

Do góry