Ja o sobie

Z zawodu wyuczonego jestem inżynierem elektroniki, ale w stricte zawodzie przepracowałem całe 5 miesięcy. Okoliczności chęci prowadzenia bloga, internetowego radia (podcasty),  czy działań w zakresie reklamy (social media), aż w końcu pierwszych przedsięwzięć biznesowych, spowodowały, że zacząłem poznawać narzędzia i możliwości jakie daje komunikacja w internecie.

Spowodowało to założenie kilku stron, e-sklepów, rozpoczęcie przygody ze sprzedażą. Jednym słowem wiele nauczyłem się sam, doświadczalnie, a całą resztę poznaje teraz.

Pierwsza Praca

Te amatorskie doświadczenia i próby biznesowe spowodowały, że miałem okazję rozkręcać od zera sektor e-commerce w jednej z belgijskich firm sprzedających drobne AGD w Polsce. Po skończeniu projektu i zmiany profilu firmy rozpocząłem współpracę w branży marketing automation i począwszy od stanowiska sprzedażowego, awansowałem do sektora współpracy z agencjami marketingowymi, domami mediowymi i całą branżą digital, które dla swoich klientów potrzebował rozwiązań właśnie klasy marketing automation.

Ta rola pozwoliła mi poznać narzędzia e-marketingu z dwóch stron: planów wdrożeniowych j, które dla laika są piękną fantazją, ale także poznałem wyzwania samych wdrożeniowców u klientów końcowych. Dzięki temu poznałem drugą stronę medalu i jestem świadom faktu nie tylko sprzedaży systemu czy rozwiązania, ale przede wszystkim potrzeby rozwiązania problemów moich klientów.

Kolejny etap to praca w firmie czarterującej jachty oraz w biurze tłumaczeń, gdzie znane mi rozwiązania wdrażałem w tych stosunkowo małych organizacjach.

Śląsk

Od roku 2017 mieszkam na Śląsku przez co mogłem podjąć pracę w grupie SARE S.A., gdzie w dziale new business zajmuję się wdrażaniem systemów klasy e-mail marketing, marketing automation oraz pozostałych produktów grupy SARE.

Marketing to dziś ok. 3700 różnego rodzaju rozwiązań. Ich mnogość to błogosławieństwo dla marketingowców, ale przekleństwo dla przedsiębiorców, ponieważ w dzisiejszej dobie liczy się nie tylko wybór i implementacja narzędzia, ale przede wszystkim odpowiednie wykorzystanie go w kontekście indywidualnego biznesu.

Startujemy?

Zachęcam do kontaktu i rozmowy. Rozmawiam i doradzam za darmo. Wiem, że to głupio brzmi, ale patrząc na współczesne anty-standardy – muszę tak napisać.

0 Udostępnień