Projektując reklamę, czy to na etapie copy czy kreacji, często marketerzy, chcą przekazać pewną wiadomość do konsumentów. Chcą przedstawić markę w odpowiednim świetle oraz zachęcić odbiorców do określonego działania, najczęściej zakupu. Wszystko fajnie.
Niestety – ciągle powtarzam – trzeba dbać, albo chociaż pilnować kontekstu w jakim nasz przekaz się pojawi. Czasami może okazać się to tylko śmieszne, ale czasami może wiązać się z poważnymi stratami marki. Tak wizerunkowymi jak i finansowymi.
Poniższe marketingowe kompilacje, to zbiór błędów ludzkich, głównie w oparciu o nie uwagę i nie dopatrzenie. Lubie się z tego śmiać, ale z drugiej strony zawsze trzeba pamiętać, że takie błędy mogą zdarzyć się każdemu. KAŻDEMU!
Poniżej lista, a jeśli chcesz zobaczyć kolejne wpadki, to zapraszam tutaj.














