Konferencja HOME and FOOD, 07/09/2017, Warszawa

Dziś krótko. Zapraszam na konferencję HOME&FOOD w Warszawie. Będę miał kilkanaście minut, podczas których opowiem o komunikacji omnichannel w branży spożywczej.

Jest to dla mnie wyzwanie pod kilkoma względami. Przede wszystkim, daaawno już nie występowałem. Minęło już trochę czasu od mojej ostatniej prelekcji i mojego wystąpienia dotyczącego marketing automation. Po drugie, nie mam pojęcia jacy ludzie będą na widowni: znający branże dobrze, źle albo wcale. Po trzecie, nie mam pojęcia, jaka będzie atmosfera bo na F&H będę pierwszy raz. Dodatkowo czuje tremę ze względu czysto merytorycznego.

To właśnie przekaz wiedzy, doświadczeń które zebrałem z klientami z sektora HoReCa podczas wdrożeń rozwiązań marketing automation będzie tym głównym KPI, jakie sobie postawiłem. Wiem, że będąc New Business Manager w SARE S.A.  jestem kojarzony ze sprzedażą. Nie będę ukrywał, że CHCE SPRZEDAĆ, ale też chce głośno powiedzieć, że CHCE POMÓC, bo pomagając innym, pomagam sobie. Brzmi utopijnie, ale tak jest: praktykując nowe rozwiązania, tworząc nawet najprostsze strategie i mówiąc chociaż by oczywiste oczywistości, cały czas muszę myśleć o automatyzacji i kopać coraz to głębiej, aby nadążyć za nowościami świata digital, a przede wszystkim poznawać co raz to nowe wyzwania jakie stoją przed moimi klientami.

Korzystając z okazji bycia na konferencji mam nadzieję, że uda mi się pomóc chociaż jednej osobie. Chcę mówić o omnichannelu, ale ciut inaczej. Większość ludzi skupia się na komunikacji firmy z klientem, nie myśląc o komunikacji klienta ze sklepem. Ten zwrot kierunku, jest często kamieniem milowym w rozwoju biznesu, i dotychczas wiele firm nie jest mentalnie na to przygotowanych. Postaram się walczyć nie z chęcią kupienia bądź nie kupienia rozwiązań SARE, ale chcę walczyć z mentalnością, chcę zachęcić do odważnego pójścia kroku dalej i tworzyć biznes, który pozwoli w relacji z klientem e-commerce żyć w relacji win-win, mimo, że jak wiemy, klient e-commerce wierny nie jest.

Rejestracja

Choć z drugiej strony każdy z nas ma swoje ulubione dwa, trzy sklepy… Więcej o mojej prelekcji jest tutaj, a info odnośnie uczestnictwa znajdziecie tutaj.