E-mail marketing to podstawowe narzędzie do komunikacji. Niestety po tylu epokach w Internecie, wiele narzędzi ma lepszy marketing i więcej szumu niż stary, ale jak najbardziej nadal mega skuteczny e-mail marketing.
W Rybniku odbywa się Cyfrowy Tydzień organizowany przez Izbę Gospodarki Cyfrowej. Na tym evencie, będę mówił o e-mail marketingu i 10 – subiektywnych – punktach, które składają się na to, aby maile wysyłane do klientów zaczęły sprzedawać.
Od lat początku, kiedy to e-mail marketing został wymyślony, reguły, które nimi kierują są takie same. To już nie istotne, jak bardzo angażujemy się w działania zewnętrzne i ile kanałów uruchamiamy. Wielu korzysta z nowych aplikacji – dla przykładu web-push – tylko dlatego że to robią wszyscy. Prowadzi to do tego, że nie mają pomysłu, a stosują to narzędzie jako gadżet.
W takim evencie fajne jest to, że ten mocny i merytoryczny marketing przenosi się z wielkich miast i ogromnych konferencji, a przechodzi w poziom mniejszych miast, gdzie organizacją zajmują się oddolnie lokalne jednostki działające w branży.
Wiecej o warsztatach Cyfrowy Tydzień zobaczycie tutaj: https://prgc.pl/rybnik
Zapraszam. #SAREedukuje!